Åsby hem och trädgård

Tanken idag var att jag skulle hjälpa mina svärföräldrar att plantera en ny rosenrabatt på landet. 
Men det regnade så in i bänken att vi bara köpte rosorna. 
Planteringen får vi ta en dag med uppehåll!


Men en trevlig tripp till Åsby hem och trädgård blev det i alla fall.
Det finns mycket fint och man skulle lätt kunna gå bananas bland inredningen ;)


Gillar verkligen kakelplattorna!


En ny avdelning med tvålar och annat lukta gott hade tillkommit sen jag var där sist.


Jag är väldigt förtjust i rostiga grejer, framförallt i trädgården.


Så deras planteringar tilltalar mig :)


Vi avslutade med den obligatoriska räkmackan innan vi plockade
 på oss rosorna vi skulle ha i hällregnet och åkte hem igen.


En trevlig utflykt :)

Hoppas ni har det bra i regnet!
Kram Linda










Kommentarer

Ser ut som ett mysigt ställe där man kan fördriva tiden en stund! Kakelplattorna var verkligen läckra./ Kram Titti

Populära inlägg