Novemberpiff

Ja november ja.....
Denna onödiga månad!
Jag har svårt att hitta energi till så mycket mer än jobbet faktiskt.
Sitter mest och längtar till något varmare ställe...
Men jag försöker pigga upp det som går :)


Naglarna till exempel ;)
Mina naglar mår så bra av den här förstärkningen.
Jag har inga tippar utan det är mina egna naglar som jag får förstärkta bara.
Väldigt värdefullt efter som jag är så mycket i i vatten när jag jobbar i köket.
Nu håller naglarna för allt de utsätts för!

Bara stunden man sitter där och blir ompysslad är värdefull.
Lite som att gå till frissan.
Kaffe choklad och tidningar ingår också :)



Den här gången blev det en fransk manikyr.
Ringen är från Edblads
Armbanden från Våga, köpta här

Annat som piggar upp är ju förstås presenter!
Maken var i Polen på höstlovet och kom hem med 3 nya 
ansiktskrämer till mig från Loreál.
Jag har haft märket förut och gillar det verkligen.
Den här gången var de däremot för "mogen hy"
Hur ska jag tolka det??!! ;)


Det är alltid trevligt med presenter men jag skulle föredra att ha maken
 hemma istället förstås.Idag kommer han hem efter 3 dagar i Luxenburg. 
Gillar inte hans flängande. Blir mer och mer nojjig ju äldre jag blir över säkerhet, 
flygresor och knäppa människor i allmänhet som tar mindre kloka beslut.
 Dom finns ju liksom överallt.
Så det blir bra när han kommer hem i kväll :)

Vad gör du för att må bra i höstmörkret?

Kram Linda


Kommentarer

Populära inlägg