Höstruggigt


Hösten är här på riktigt nu. Det känns i luften.
Det enda som finns kvar i trädgården som är något att ha är höstastrarna.
Jag är ingen höstmänniska alls faktiskt. Kallt och ruggigt tycker jag att det är.
Nu är det bara en transportsträcka fram till advent.

Därför försöker jag pigga upp mig på alla sätt som går :) 
Att piffa sig själv och unna sig lite vardagslyx är värdefullt i höstrusket.
Förra veckan trotsade jag min förkylning och gick och fixade naglarna.


Jag valde en lite höstlig färg.....


Velade mellan den och den mörkt vinröda.
Vet inte vad jag ska kalla den riktigt... Ljungfärgad kanske...


Sen fick håret sig en omgång också hos frissan och genast kände jag mig piggare ;)
Annars har den här förkylningen varit hemskt tröttande och långdragen.
Men nu hoppas jag att det värsta är över!

Hoppas ni har klarat er undan förkylningar!

Kram Linda








Kommentarer

Vilken fin färg på naglarna! Det är viktigt att göra något för att må bra. Jag tycker som du...hösten är tråkig.
Kram,
Regina

Populära inlägg