Plåster på såren

Efter hagelskuren som förstörde en hel del i trädgården 
föreslog maken en tripp till Åsby trädgård som plåster på såren :)
Han vet vad som piggar upp frun ;)


Här finns hur mycket snyggt som helst!


Barnen var inte intresserade utan stannade glatt hemma.
Vi fick en mysig lunch på tu man hand och massa inspiration.


Här skulle man kunna handla hur mycket som helst!


Vi var dock på jakt efter perenner och en ros till vår rabatt vid poolen.
Där gick vintern nämligen hårt åt och kvar fanns bara några nävor 
och lite halvskabbiga lavendelplantor.
Så vi fyllde på lite... ska visa den färdiga planteringen sen.


De här lyktorna tyckte jag om, de skulle vara snygga att hänga
 på krokar på planket vid poolen.


Veckan som gick var intensiv men fantastiskt rolig.
Jag har nu sagt adjö till mina 9:or, jag kommer att sakna dom!
Jag fick fantastiska rosor vid betygsutdelningen, jag ska visa er...

Till hösten tar jag emot nya elever, 7:or
Spännande!

Veckan som kommer jobbar jag också men utan elever.
Skrivbordet ska röjas och enkäter, handlingsplaner 
och utvärderingar ska jobbas igenom.

Sen är det semester!!
Ha det gott!
Kram Linda




Kommentarer

Populära inlägg