Mollybus 2 år

I går fyllde min systerdotter Molly 2 år och blev rekorderligt firad!
Här kommer en drös med mobilbilder....


Vi åkte till Örebro, till min minsta lillasyster med familj för att kalasa men det hon inte visste om var att mellersta lillasyster med familj flugit ner från Norrland för att vara med och kalasa.

Det blev en ööööverrraskning!! :)


Alva öppnade dörren och Lovisa blev minst sagt förvånad ;)



Tada!!



Det blev ett stort kramkalas, vi ses alldeles för sällan!!
Sist vi saknade henne alldeles väldigt var när vi var HÄR.


Lite suddiga bilder blev det också , 
här har man ju liksom bara en chans....


Sen var det kalas hela dagen, goda pajer och smaskig tårta....


Med Hello Kitty förstås :)


Ebba och Molly spanar in tårtan

Min fina syster som bor i Lycksele


Paketöppning med alla kusiner runtomkring, 
även Marcus föräldrar och syskon med familjer var där så
 vi var en hel drös som firade lillskruttan.



Hon fick en liten docka som mormor och hon skötte en lång stund


Hon hade span på nyaste kusinen som bara är ca en månad och
 hade koll på hur man ska göra när den har ätit färdigt. 
Då måste den rapa :)


Systrar


Å så jag och lilla lillebror


Jag tror Molly var nöjd med sin dag :)

I kväll har vi fredagsmys med mormor och morfar och 
tillresta kusinerna här hemma hos oss, utom Ebba.
Henne har vi satt på bussen till Göteborg med fritidsgården. 
Hon ska på Liseberg och förlusta sig så nu hoppas vi på bra väder åt dom.

Kram Linda


Kommentarer

Ninnis sa…
Vilken underbar överraskning både för lilltösen och hennes mor....=)
Vet hur det känns då båda bröderna bor i södra ändan av Sverige och jag finns kvar på orten...!!!

Trevlig helg !

Kram Ninni

Populära inlägg