Skön söndag

Idag har det varit lite takdropp här hos oss och solen strålade.... nästan vårkänslor faktiskt :)

Maken flänger som en tätting mellanVästerås och Skåne nuförtiden med jobbet och så även idag.
 Nu på eftermiddagen begav hans sig i väg för att vara på plats till måndagens morgonmöte. Men vi fick en skön familjedag fram till dess och vi han även en sväng till friskis tillsammans. Skön start på nya veckan :) Nästa gång vi räknar in honom i familjeekvationen är på torsdag kväll. Man är ju glad att barnen är stora och klarar sig till stor del själva. Hade de varit små hade jag nog uppskattat makens flängande ännu mindre kan jag tro.

Har provat ett nytt program, "smilebox" där jag skrev in ett recept på mitt senaste bröd. Får se hur det blir när man lägger det på bloggen.  Klicka på play.... det verkar ta en stund innan det laddar upp men då ska det bli större så att man ser vad det står ordentligt :)

Det blev ett valnöt & fikonbröd, jag rensade ut det absolut sista av julen i form av torkade fikon och valnötter och la det i brödet. Mycket gott måste jag säga :)
Jag gillar det söta med fikonen och texturen som nötterna ger.

Click to play this Smilebox recipe
Create your own recipe - Powered by Smilebox
Create a recipe page


Hoppas ni har en skön söndag!

Förresten, vad tyckte ni om Mello i går? Gick rätt låtar vidare?

Kram Linda

Kommentarer

Populära inlägg