1:a advent kan komma

En kall dag på julmarknad med WänaHem är över.
Jag tinade upp i ett varmt bad när jag kom hem.
Jag har nu fått frisk luft så det räcker december ut ;)




Här hemma hade maken hängt upp stjärnor och pyntat det mesta.
Jag kunde krypa upp i soffan och se "Så mycket bättre" och njuta av lördagskvällen.


I morgon blir det adventsgudstjänst och så ska jag och Maria baka saffransskorpor
 till glöggminglet vi ska ha på jobbet på måndag.

Nu är det bara lite rättning och betygsracet kvar på jobbet.... snart jullov!

Kram på er!
Linda


Kommentarer

Hur fina saker som helst, betong är ju så snyggt!
Ja vi har mysiga dagar framför oss, hoppas vi får behålla snön också.
Ha en fin första advent, kramar Helena
Hoppas att du fick sälja mycket av dina fina saker.Jag ska stå på en julmarknad nu på Lördag,kul.Ha en skön helg.Kram Ulrika

Populära inlägg