Sista från Zetas...

Nu  är det sista bilderna, jag lovar ;0)
Men det finns ju så mycket snyggt så jag har svårt att låta bli att fota =0)


Mycket i rostiga färgskalan.
Mycket snyggt!



Gult tycker jag bättre och bättre om faktiskt....



Men det är nog ändå de brända färgerna som vinner.




Lökar är även snygga som dekoration!


Å den lilla violen är ju bara underbar!


Nu är jag klar!
Ska försöka fota det jag köpte under veckan så att jag dokumenterar sortnamnen här på bloggen också, jag minns nämligen lite dåligt år från år märker jag ;0)

I kväll har jag och maken varit och köpt en ny tvättmaskin. Den gamla brakade ju här i veckan, lagom när maken lämnat landet för tjänsteresa. Reparatören skulle ha minst 2500 för att laga den och det kändes inte aktuellt att lägga på en 9 år gammal tvättmaskin. Så nu står den nya på plats i källaren och tvättar så snällt. Så nu kan maken flyga till Tyskland i morgon i lugn och ro.... hoppas jag!
Hoppas ni får en bra vecka!
Kram Linda

Kommentarer

Bilder från Zetas kan man aldrig få för mycket av! Härliga bilder!
Klövern du visade köpte jag i somras, gillar den verkligen. Men jag visste inte då att den är vinterhärdig, det berättade en av trädgårdsmästarna idag, så jag blev jätteglad förstås.
Titti
Underbara bilder...den där klöver...eller vad det var....underbart vacker.Kram Ulrika
Anonym sa…
Så fina bilder. Och en trevlig blogg.
Mvh Anna

Populära inlägg