Livet i telefonen....

Å så irriterande! Jag missade ett inbokat möte idag, en socialsekreterare från familjecentrum och en elev satt och väntade förgäves på mig som förvisso jobbade, men på ett helt annat ställe. Å så irriterande, det har aldrig hänt på jobbet förut.... och kommer inte att hända igen! Jag hade inte skrivit in det i telefonens kalender. Finns det inte telefonen så finns det inte alls. Jag har hela mitt liv i den här lilla mojängen, som jag även har fotat med och gör inlägget med just nu. Men just det här mötet fanns bara på en post-it-lapp på kontoret....retligt!
Förstörde hela min dag faktiskt. Har gått och retat mig på det hela dagen.

Men nu när jag kom hem så var det soligt och varmt. Jag plockade en näve blåbär och satte mig i eftermiddagssolen en stund och nu känns det bättre!
Lite sol och lite trädgård så känns det bättre :)

Jonas är borta ett par dagar så vi får klara oss själva, jag och barnen...ska nog sitta här ett tag till och se om något bra recept dyker upp i huvudet.....

Hoppas ni har det bra och att ni har koll på läget;)

Kram Linda

Kommentarer

Åh, så irriterande!
Själv brukar jag missa att trycka på "klar", och då blir det inte sparat trots att jag har lagt in det. :-/
Tur ändå att du har din trädgård och en näve blåbär! =)
Ha det fint! /Caroline
Susann sa…
Skönt att höra, nej läsa att det inte bara är jag. Själv fick jag ringa & fråga om det var denna eller nästa vecka jag skulle på kundbesök...hade lyckats boka in 2 ggr :) hos samma kund. Men å andra sidan visar det ju att vi är mänskliga.
Ha det gott
Kramar jag
Många av oss som har livet i mobilen, och som du säger så finns det inte i mobilen så existerar det inte..

Hoppas det ploppade upp ngt recept och att ni åt gott =)

Kram Mia

Populära inlägg