Vardag igen

Jaha, då var det vardag igen. Sommarlovet är slut och en ny termin ligger framför oss. Jag trivs bra på mitt jobb och har många härliga människor runt omkring mig. Nästa vecka kommer eleverna också... då börjar det på riktigt! Det ska bli kul men det är ju väääldigt skönt att vara ledig också ;) Nu gäller det att ta vara på eftermiddagarna och helgerna!

Igår flängde jag och Maria runt stan på några av de "öppna trädgårdarna" som fanns. Jag ska sammanställa bilderna så att ni får se sen.

Så länge får ni hålla till godo med min hortensia som blommar så vackert :) Flera blommor i olika stadier på gång samtidigt. Inte så blå i år som förra året dock. Nästa år får jag köpa medel att vattna med så att de blir blåa igen!

Nu ska jag lägga mig vid poolen och njuta av att min första jobbdag är över :)

Ha det gott!

Kram Linda

Kommentarer

Inte illa att kunna lägga sig vid poolen så där efter jobbet :)
Har haft fullt upp här men har tänkt att nån dag komma och kika på dina alster!
Jobba lugnt, kraam Helena

Populära inlägg