Nordiska Trädgårdar 2012

Idag efter jobbet satt vi oss i bilen, jag och maken, och körde till huvudstaden. Jag har sett fram emot att få åka på trädgårdsmässan i helgen. Sen hade jag turen att vinna 2 entrébiljetter av Hillevi =0)
Så då fick maken följa med också, han tyckte nog att det var helt OK, han är så godmodig min älskling. Han bar mina kassar och lyssnade på mitt trädgårdspladder i flera timmar. Det är kärlek det!

Oj så mycket fint det fanns!

Rosverkstan till exempel....
Tyvärr fick jag inte med mig kameran så ni får hålla till godo med mobilbilder.


Mycket fina prudilutter, ni vet sånt där fint lulllull som förgyller tillvaron ;0)



Fina dammar med coola fiskar fanns det. Någon gång i framtiden kanske jag kan få en damm men till dess får det räcka med mer lättskötta saker. Får det vara en liten sköldpadda kanske?


En glad krabat med härligt smil!


Visar mera en annan dag för nu orkar jag inte hålla upp ögonen längre.

Nattinatt!
Linda

Kommentarer

Lena sa…
Jag ska till mässan imorgon, ser så mycket fram emot det. Hoppas att det även detta år ger inspiration.

Ha en fin lördag!

Kramar

Populära inlägg