Äntligen lite sol

Fortfarande kallt men soligt! Underbart!


Dottern tog med sig hunden ut i trädgården för en fotorunda och jag tycker att de blev så fina så jag frågade om jag fick lägga dom här, å det fick jag =0)


Den här kelgrisen tar alla tillfällen att vara med där det händer något.
Här såg hon nog sin chans att bli kliad på magen när lillmatte hukade sig ner för att fota blommorna.
Inga problem med tilliten här inte, ner på rygg bara ;0)




Påskliljorna har klarat det kalla vädret (läs frost) de senaste dagarna riktigt bra.






Värre var det med penseérna som jag planterar ut. De är fortfarande väldigt hängiga!
Dessa nedanför står fortfarande i sina plastkrukor vid ytterdörren, under tak och väntar på lite mer värme innan de får komma ut i trädgården.




 Underbar motsol =0)


Alla foton är tagna av Ebba 13 år


Här njuter vi vidare av lovet!
Ha det gott!
Linda


Kommentarer

Ninnis sa…
Vilka härliga bilder på både hund och blommor...=)

Ha en skön avslutning på påsklovet...!!!

Kram Ninni
Vilken fotograf- finfina bilder!
Njut av eran ledighet, min börjar imorgon!
kram
Vilken duktig fotograf du har där hemma,hälsa henne det.:)Ha en skön Skärtorsdag.Kraaaaaaaaaam Ulrika

Populära inlägg