Kalas x 3

I fredags satte jag dottern på tåget till Örebro. Hon fick en tjejhelg i julklapp av moster Lovisa som nu skulle bli av. De verkar ha haft det mysigt värre med både shopping, bio, mys och melodifestival =0)
I går, söndag var det dax att hämta hem henne igen.
Vi passade då på att fira de kommande födelsedagarna i familjen, min syster Lovisa, hennes man Marcus å så blev maken firad i efterskott också.
Ebbas nya kamera kom väl till pass och det är hon som har fotat alla bilderna i inlägget.
Tycker att det är så fint med svart/vita bilder så här kommer nu en bildkavalkad på familjen med kusiner i närbild.


Kusinen Alva




 Pappa Marcus, som var ett av födelsedagsbarnen


Mormor och morfar kom också och kalasade med oss


 Jag gav min syster ett sushisett från tupperware (samma som jag har) och Ebba lyckades foto minspelet när hon öppnade paketet. Behöver jag säga att hon ääälskar sushi ;0)




 Kusinen Hugo väntar på att få tappa en tand =0)



 Å så Molly som är den minsta kusinen. Gladare unge får man leta efter, hon skrattar jämt tror jag... i alla fall när moster är i närheten =0)




 Min lilla lillebror, förvisso inte så liten längre men alltid yngst av oss 4, kom också. Till barnens stora förtjusning. En mycket omtyckt morbror!


Missade kalaset gjorde min största lillasyster, Linnea och hennes familj som har placerat sig och sitt bohag i Lycksele, alldeles på tok för långt bort om ni frågar oss andra. 
Kallt har de också där uppe! -39 ° var de senaste rapporten. Galet kallt!!

NU laddar vi för en ny kall arbetsvecka. 
 Jag hade +7 grader på mitt kontor i morse... långkalsonger PÅ!

Kram på er!
Linda

Kommentarer

Anonym sa…
Jättefina verkligen!
Vilka fina bilder, kanske en blivande porträttfotograf!!!

Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
Kram,
Regina

Populära inlägg