Mera Åsby...

Tog lite foton från Åsby trädgårds inredningsdel också =0)
De har byggt upp mysiga miljöer i det stora växthuset där man kan inspireras till shopping.


Mycket fint kan man hitta...


Fanns mycket som skulle kunnat få följa med mig hem.


Till och med min pappa tyckte att det var en mycket trevlig butik ;0)
Det säger en del =0)


Fina kläder till fest .... och trädgårdsarbete.
Gillar GardenGirls sortiment.
Mycket praktiskt!

Återkommer med mer bilder, från plantskolans miljöer också såklart =0)
Nu blir här en skön fredagskväll med fötterna på bordet.
Maken tittar på hockey, sonen på Talang, dottern är på äventyr och sover borta.
Jag? Jag väntar på trädgårdsfredag. Under tiden bläddrar jag i senaste "Allt om Trädgård" och drömmer mig bort ;0)
Hoppas ni får en skön helg!
Å så hoppas vi att vi får se mycket av solen!
Kram Linda

Kommentarer

Populära inlägg