Kärt besök på väg...

Här går vi och väntar....å väntar....
När kommer dom?
Hur många timmar är det kvar?
Barnen vankar av och an, väntar och längtar efter små-kusinerna.
Min lillasyster från Lycksele och hennes små flickor kommer för att vara hos oss några dagar, det ska bli sååå mysigt att rå om dom en stund =0)
I kväll kommer dom, och stannar till lördag då de flyger hem igen.
Nu är det inte många timmar kvar....


Lovade ju att jag skulle lägga ut listan på bloggarna, vars ägare jag träffade på mässan i lördags, så här kommer dom.
Klicka på namnet så kommer du till de olika bloggerskornas små krypin i blogglandia.


Ta en stund och kika runt, de har så mycket vackert att bjuda på =0)
Det var jättetrevligt att träffas en stund och få ett ansikte på dem, vars trädgårdar och hem man hälsar på i veckorna.
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Linda

Kommentarer

Hoppas att ni får en riktigt trevlig vecka.Nu ska jag kika in på dina tips på bloggar.;)Kram Ulrika
Patricia sa…
Va kul med släktfrämmande .. med såna avstånd träffas man kanske inte så ofta och då är det ju desto roligare .. =)

Må så gott!
kram patricia
Hej!
Vilken fin blogg du har. Kul att hitta hit!
Jag önskar att jag också varit på mässan i helgen, men tyvärr inte!

Önskar dig trevliga dagar tillsammans med din syster.
Kram
Så roligt att få långväga, men ändå så nära besök. Jag menar de kommer från Lycksele och är så nära släkt=)

Ni verkar varit ett underbart gäng som besökte trädgårdsmässan. Jag fick ju annat för mig, annars hade jag varit där.

Ha det fin fint!
Kram,
Regina
Väntan kan vara pinsamt lång, speciellt för barn... Trevligt att du hann på bloggträff på mässan! Jag ska ta och kika in till bloggarna du träffade där! Trevlig kväll och morgondag!

Kram Gugi

Populära inlägg