Utlottning

Vill ni vara med?
Nu har jag varit ledig några dagar och hunnit pyssla lite vid symaskinen,
det blev några sådana här...


Min besöksräknare är uppe i över 30 000 besökare och det är verkligen jättekul =0)
Så för att strö ytterligare lite stjärnglans över denna lovvecka (som tyvärr lider mot sitt slut) tänkte jag lotta ut 1 liten och 1 stor vetekudde från WänaHem. Den innehåller svenskt vete och fungerar lika bra varm som kall. Du värmer den i mikrovågsugnen eller lägger den i en påse i frysen.

Varm är den mysig som värmare i sängen, för kalla händer eller fötter. På ömma eller värkande muskler. På magen vid magknip eller mensvärk. Kall är den skön på pannan vid migrän, vid feber eller för att dämpa bulor och svullnader.

På bilden syns 2 små vetekuddar
Så hur gör man....
jo, kika in här hos WänaHem och berätta sen för mig vilken produkt du gillar mest.

1 lott för kommentar
2 lotter för kommentar & länkning
3 lotter för kommentar, länkning & följning av "vardagens guldkorn"

Du behöver inte ha en egen blogg för att vara med , lämna bara din mejladress,
men tävlingsbloggare göre sig icke besvär.
Hoppas ni hänger på ;0)
Blir ni många så kanske det blir något litet tröstpris också....

Jag drar en vinnare efter 1:advent
Kram Linda

Tävlingen är avslutad!

Kommentarer

Birgitta sa…
Hej! Jag gratulerar till alla besökare och jag är gärna med i din utlottning och jag tar 3 lotter.
Kram Birgitta
Guuuuud,va mycket fint du gör,såååå duktiga bloggare vi har.;)Den lilla "Hello Kitty" var ju hur söt som helst.Vill vara med i din fina tävling,länkar så klart.Grattis till dina besökare.Kram Ulrika
Anonym sa…
Hej, och grattis till dina 30 000 besökare! Glad jag hittade hit. Så fina alster du gör blev förtjust i den supersöta Hello Kitty. Har säkert blivit inspirerad av fyraåringen Sessan Nellie som älskar allt vad Kitty heter. Prövar med en lott och hoppas på tur.

Ha det bra!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com
Marina sa…
Oj så kul med så många besökare!

Wow va många fina saker! Tomten är jättefin, vetekuddarna, mössorna mm mm. Klart jag vill vara med och tävla. Jag föler din blogg genom bloglovin och jag ska länka till tävlingen också
Nu håller jag tummarna (tomten är nog önskar nr ett).

Kram!
Anonym sa…
Hej!
Jag älskar åre-mössorna, de är helt underbara. Vete kuddarna är ju väldigt fina också... ;D

MVH
Pernilla A.
pernilla-74@telia.com
Terese Rhodin sa…
Det finns så många fina saker somm du gjort, betongfaten och kastrullunderläggen är ju alldeles gudomliga, men jag får nog ändå svara vetevärmaren. Jag är riktigt beroende av min och maken ger mig en ny varje höst eftersom den gamla slits ut. Nu har min dotter på 3 år förstått tjusningen med denna tingest så nu ligger jag och huttrar med mina kylklampar till fötter varje kväll för jag har inte hjärta att ta ifrån henne den...
Önskar mig en lott så jag kanske har tur och får en ny vetis...
Mvh Terese
terese.rhodin@comhem.se
Snögården sa…
Hej!
Äe gärna med på din utlottning. 30 000 besökare vad roligt.
Ska ta mig en tur i din blogg innan jobbet. Kram Anni
Margot sa…
Hittade hit till din fina och mysiga blogg för första gången! Stort grattis till så många besökare och så många fina saker du gör! Jag fastnade för Åremössan, den ser jätteskön ut! Jag har lagt mig till som följare och länkar med bild från min blogg och kniper 3 lotter!
Ha en fin dag!
Kram Margot
Grattis till 30 000 besökare, vad roligt!!! Klart jag vill vara med och fira och du vet att jag älskar den stora ikonen. Men hur ska vi få till en träff så jag kan bli ägare till den?=)

Nu har jag lagt till mig som följare och jag länkar från min blogg också.

Ha en fin början på veckan!
Kram,
Regina
Jenny sa…
Hej Linda!
Grattis till 30 000 besökare!!
Jag är gärna med i utlottningen och tar 3 lotter tack, länkar från mig och lägger till mig som följare:)

Det finns mycket fint hos Wäna Hem, speciellt gillar jag betongfaten med mönstrade kanter!

Ha en bra dag!

Kraam Jenny
Kattis sa…
Vad duktig du är!!! Jag vill gärna vinna vetekuddar:) Hittade så mycket fint och mössorna var underbara..kan det vara för att första snön kom i dag som jag drogs till dem:). Jag länkar och en följare är jag!
Kramar om..
Den rosa Åremössa var superläcker!
Jag är med och tävlar med en lott och håller tummarna för att "kuden" blir min! :)
Sen hade du ju hur mycket fint som helst på din sida. SKa jag kika närmare på ikväll!
Hihi, det här låter ju lite fånigt, men vetekuddarna ÄR faktiskt min favorit!

Nu håller jag tummarna!

kram M
Anonym sa…
Hej!
vilka fina värme påsar!
Gillar ljuspåsarna.
Mvh
Johanna
johanna_bellio@hotmail.com
Linda sa…
Jag vill gärna ha en chans att vinna.
Jag gillade de små betonghjärtana.
Cecilia sa…
Jag gillar verkligen vete dynorna och hoppas jag har en chans att vinna :)
Jag har även länkat på min blogg så jag kniper 2 lotter.
Ha de bra!

//Cecilia
Lena sa…
Jag hittade hit idag till er fina blogg. Naturligtvis vill jag också vinna.

Kollade in alla fina saker ni gör och jag föll mest för de fina ikonbilderna och änglarna.
Lägger genast till mej som följare för hit vill jag komma igen.

Det blir tre lotter och nu hoppas jag på tur.
Anonym sa…
jag tar gärna 1 lott! min favorit är det fina hjärtformade fågelbaden!

mail: litenmentuff@live.com

ha en fin söndag kväll kram Linda
Sofie sa…
Oj, vad mycket fint det fanns! En klar favorit blev fågelbadet med ett nedsänkt hjärta! Jag länkar och följer!
Ha en fin vecka!
Sofie
Anne B. sa…
Tomten i grått ser söt ut. Skall bli spännande att se flera tomtar.

Tar en lott, tack. Har ingen blogg, men e-post finns under sähköposti.

Grattis till antalet besökare!
Hej Linda! fina saker! är gärna med i din utlottning. Kramar Johanna
Emma sa…
Jag vill också vara med :)! Värmedynor är den perfekta uppfinningen när det gäller mensvärk!!

emahlsko@abo.fi
Tea Lady sa…
Hej!
Vad fina saker du har på Wäna Hem. Jag fastnade nog ändå mest för rabarberfatet, otroligt vackert! Jag lägger in en länk på min blogg och hoppas på tur nu!

Kram
Lena
Anonym sa…
Åremössan är jättesöt och ser skön ut. Tävlar med en lott:)
vitabergenserik@hotmail.com
Mia sa…
Hej!

Vill gärna vara med och tävla om dessa söta vetekuddar :)
Tänkte mig två lotter, då jag länkar från min blogg.

Alltså jag älskar både betong figurer och virkade fikabröd, så jag kan inte bara välja en, tyvärr...

Kramar Mia
Elina sa…
har sedan jag fick syn på virkade bakelser o liknande varit alldeles knäsvag för det, så min favorit hos dig är dina virkade kakor. De va riktigt fina! Jag har länkat o norpar alltså åt mig två lotter. Hoppas hoppas hoppas nu för dina vetevärmare/kylare va riktigt fina!
Anonym sa…
Hej! Jag gillade vetekuddarna och ljuspåsarna. Vill gärna vara med i utlottningen av vetepåsarna. Kram Marie
mariealkman@me.com
Bollan sa…
Oj va fina jag vill verkligen vara med och tävla så frusen som jag e kan de behövas lite värme. Vilka fina grejer du hade på wärna hem gillar både dom virkade bakverken och hjärtana och ljuspåsarna massa snyggt.

Kramizzar
Anonym sa…
Oj så mycket fint. Gillade faktiskt vetekuddarna mest(älskar tyget). Annars fågelbadet i betong =) Jag vill självklart vara med. //Emma iceblueeyes_85@hotmail.com
Viola sa…
Vilka rara vetekuddar, dom vill man vinna så nu tar jag min turlott, vad roligt med dina besökare, kram VIOLA
Anonym sa…
Hej!
Vad fina saker du har på Wäna hem!
Åremössorna är ljuvliga!
Vill gärna vara med och tävla om de söta vetepåsarna!
Mvh
Sandra P
sandra.pehart@hotmail.com
Pilo sa…
Hej, jag vill gärna vara med i din tävling med tre lotter.
Eftersom jag är en så frusen själ måste jag nog säga att jag tycker att vetevärmarna är finast! Jag är gärna med och tävlar och länkar hos mig!
Ha en skön lördag önskar Växthusmadam
Anonym sa…
Åremössan är väldigt fin och orginell :) Vill vara med för en lott och skulle vilja värma mig med vetekudde. Varma hälsningar från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com
Anonym sa…
väldigt mycket grattis till den fina bloggen och så många besökare
självklart är jag med och tävlar
ulla
ubhagglund@hotmail.com
maria lever sa…
Vilken fin blogg du har! Är gärna med i din utlottning!
Hej Linda, Grattis till alla dina besökare :-)

Jag provar gärna lyckan i din fina tävling! Min favorit är den stora vetekudden, gärna i favoritfärgen Rosa :-)

Jag länkar såklart och förljer dig gärna :-)

Håller tummarna HÅRT!

Kram Helena
Anonym sa…
Hej Linda!

Va roligt att din blogg är så poppis! Jag föll pladask för dina ljuspåsar med knytband ...eller med spets =)
Diggar din blogg! Jag har en drös med vänner som gillar pyssel så jag länkar på min facebook!

Kramar från Umeå
/Kusin Nina
Anonym sa…
Hej! Jag föll för Åremössan!

mvh
Mia
valo@live.se
Tanja sa…
Halloj,
självklart vill jag vara med i utlottningen av dom otroligt fina vetekuddar =) Ni gör fantastiska saker. Kram Tanja
Carina sa…
Hej!
Vad mycket fint du har, jag fastnade för Fågelbadet med formen av ett hjärta. Har ingen egen blogg så jag kan inte länka men jag hoppas på turen ändå.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se
Elina sa…
Vilka vackra saker du gör! Naturligtvis vill jag ta chansen att vinna en vacker vetekudde. Jag har lagt till mig som följare och länkat till din blogg.
Anonym sa…
Grattis till alla besökare du haft!
De virkade bakverken är jag svag för så de gillar jag skarpt!
Har även lagt till dej på Bl´som följare nr 6, borde bli 2 lotter :)
Trevlig advent till dig!
Maria
hatti_fnatti@hotmail.com
Fröken Abbe sa…
Hejsan!
Vetekuddarna ärmin klara favorit, ttt fäljd av den fina betongtavlan medblomblad.
Jag både länkar och följer, så jag tar tre lotter.
Kram
Felix sa…
Grattis till alla besökare! Jag vill förstås gärna vara med i din tävling. Skulle verkligen behöva ett par vetekuddar till nacken! Nu håller jag tummarna...

Adventshälsningar
Elisabet
Felix sa…
Glömde skriva att jag länkar och tar 2 lotter.

Hälsningar
Elisabet
Syster Yster sa…
Hej! Jag chansar så här i sista stund. Jag gillar ljuspåsarna men även änglarna. Jag länkar med bild.

Anette
Anonym sa…
Hej.

Chansar så här i sista stund och tar en lott. Jag brukar längtandes titta på den vackra betong Madonnan som du har en fin bild på där hon står i grönskan.
Mvh Liv.
liv.nyberg@hotmail.com
Spacegirl sa…
Vilka superfina!
Det skulle vara underbart att krypa ner med en varm kudde på de kalla fötterna...
Jag tar EN lott och hoppas på turen.
Spacegirl_@spray.se

Populära inlägg