tisdag 3 augusti 2010

Lycksele djurpark

Lycksele djurpark var ett av stoppen på vår nästan 300 mil långa semesterresa. Min ena syster och hennes familj bor i Lycksele och barnen älskar att gå på djurparken när vi hälsar på dem.
Så även i år.

Hittade ett gratisprogram på nätet som man kan göra collage med som jag har testat,
ni ser vattenstämpeln på collagen.
Många stora djur men även chans att klappa getter och kaniner
Leklandet är populärt. En jättestor klätterställning med rutchkanor, linbana över dammen och trampbåtar. Ett fik finns på båten som ligger i den stora dammen ni ser på en av bilderna
Igår var jag på Åsby trädgård och köpte lite nya växter och krukor till trädgården. De ska jag försöka få ner i jorden idag. Det ser ut som att det ska vara uppehåll ett tag.
Jag får visa sen hur det blev =0)
Hoppas ni får en bra dag!
Kram
Linda

3 kommentarer:

Gugi sa...

Det är alltid kul att titta på djur i alla former både för barn och vuxna. Ett plus om det finns lekpark också.

Kram Gugi

Du kan gratis ladda ned ett program, Photoscape, som är väldigt lättanvänt och där finns många möjligheter att redigera bilder. Jag gillar det jättemycket.

Lovisa sa...

Åh vad fint du har fått det här på bloggen!! Riktigt gemytligt :o) SKönt att vara hemma igen, inte sant? Marcus har börjat ge sig på att renovera igen och jag försöker tvätta och packa för att komma iordning inför vår sista vecka på Öland nästa vecka.

Må så gott! Puss Lovisa

Nattmia sa...

Djurparker gillar jag men det var ett tag sedan jag var på en sådan..

Så fin din blogg blivit..

Kram Mia