Borta bra men hemma bäst!

Nu är vi hemma igen! Skönt att krypa ner i sin egen säng även om vi sover fantastiskt bra i husvagnen. Lägret gick jättebra och alla barn är nu återlämnade till sina föräldrar och de flesta var hela ;0)Lite stukade fingrar och fötter var de allvarligaste fallen, och då får man vara nöjd. Det är ju ett stort förtroende att få ta hand om så många barn (ca 580 st) under en vecka och man vill ju verkligen att alla ska trivas och ha kul. Så vi ledare (ca 200 st) har verkligen gjort vårt bästa och det känns som att vi lyckats ganska bra. Nu ska vi pusta ut ett tag här hemma innan nästa husvagnstripp. Innan vi drog iväg innan midsommar berättade jag om en liten shoppingtripp. Det var hit jag och M åkte.....

Skultuna mässingsbruk och deras outlet.
Supermysigt! Här ser ni uteserveringen vid ån.
Här hittar man dessutom hela bröllopsserien eftersom de är Kungliga Hovleverantörer. Ni kan ju tänka er hur "hypat" det var strax före bröllopet. Det var gott om tanter där ;0)
Köpte bland annat fina Lexingtonkuddar.

Köpte en jättefin stor perlagon i en liten blomsterhandel också men de bilderna är kvar i kameran så jag får återkomma med dem.
Nu är det dax för ett kvällsdopp i poolen innan M och hennes familj kommer över för kalasande.
Ha det gott!!
Kram Linda

Kommentarer

Marina sa…
Oj oj vilket jätteläger!

Kram!
Jag har ju varit scoutledare så jag vet hur jobbigt och oerhört kul det kan vara på läger med ett gäng goa barn :-) Men man blir rätt trött efteråt när allt lugnat ned sig..

Ha nu en fortsatt bra dag..

Kram Mia
Det var ju skönt att höra att de flesta barnen var hela när de skulle lämnas åter;-) Min yngsta son jobbar på sommarkollo från när de startar första dagarna på sommarlovet tills de slutar i augusti. Då har han hunnit med flera grupper. Ibland låter han liiiiite trött, men har älskar att jobba med barn.

Önskar dig en fortsatt skön semester!
Kram,
Regina

Populära inlägg