❦ Vackra gåvor ❦

Kolla vad jag fått =0) En alldeles egen sköldis!
Min goa vän M är en hejare på att virka och nu är jag stolt ägare av en liten sköldis, jag tycker att de är helt underbara.

Den rosa är bara hos mig en liten stund, för tillpiffning ;0) Det är nämligen jag som är förste montör av den lilla guldkronan. Den ska vidare till en lite nyfödd tjej i Örebro.

Men den vita och rosa är min och stannar här!
Den bor just nu under en glaskupa på skänken i köket.
Så supersöt!


En annan sak jag fått är en riktigt bamsig Amaryllislök. Den fick jag av min svärmor, hon köpte den när hon var i Holland för några veckor sen.
2 stora knoppar visade sig snart och jag såg fram emot det här....

Men jag vet inte..... någon på märkning/paketering hade nog en dålig dag. Inte ser den här särskilt limefärgad ut. Men mycket vacker ändå tycker jag. Lite ovanlig med så starka strimmor.


Nu väntar en skön ledig helg med start vid brasan ikväll och sen en del påtande i trädgården hoppas jag under kommande dagar. Det finns lite små projekt att ta tag i här och där =0)
Hoppas ni får en skön Valborgshelg!

Kram
❤ Linda ❤

Kommentarer

WOW vilka söta små sköldisar.Hur söta som helst.Gör din vän dom på beställning?Vad härligt med amaryllis.Hoppas att du får mycket glädje av den.Önskar dej en härlig och mysig valborg.Kramar Rita ♥
Men så söta sköldisar,ursöta.Vilken fin present att ge bort. ha en skön första maj. Kram Ulrika
STENLYCKA sa…
Vilka gulliga sötisar.
Vilken vacker amaryllis gjorde inget att den som packade inte hade sin bästa dag.
Jag skall också ut i trädgården, även om vi har blåsigt och regnet lurar bakom svarta moln.Jag skall sätta några nyköpta rosor, mina gamla rosor frös bort i vintras.
Ha en bra helg och hoppas du får en skön majmånad.
Kramar Raina
Gunilla sa…
Vilken otroligt söt gåva till en nyfödd och annorlunda också.


Här har det regnat hela natten och det är fortfarande grått och blött så något 1:Maj firande blir det inte .
Och trädgårdsarbetet får vänta ett bra tag till för det finns fortfarande snö kvar lite här och där.

Ha det gott
Kramen/Gunilla
Så söta sködisar.. Önskar jag hade kunnat virka..

Nä särskit limefärgad är ju inte amaryllisen men otroligt vacker var den ju ändå..

Kram Mia
Vilka söta sköldisar! Vilket ärofyllt uppdrag du har...förste montör av guldkronor, det var inte illa;-) Håller med dig om att det var en konstig limefärg, men jag tycker att den var helt underbar som du fick.

Ha en skön fortsättning på helgen!
Kram,
Regina
Viola sa…
Vilka raringar du fått, hoppas helgen varit skön, vi har avslutat dagen med premiärgrillning och det smakade förträffligt, kramen
Jenny sa…
Hej Linda!
Men åh vilken söt sköldis du fått!!

Ha en fortsatt trevlig helg:)

Kraam Jenny

Populära inlägg