Fint besök och utlottning!

Nu har jag verkligen fint beök! Buddlejan är helt full med vackra fjärilar! Busken är större än något tidigare år och ett populärt tillhåll för allehanda nektarsugna insekter. Supervackert och ett rent nöje bredvid matplatsen på altanen.Som jag nämnde tidigare så fyller ju bloggen 1 år och detta måste ju firas!
Jag lottar ut en timer/äggklocka i retrostil, silverfärgad med magnet på baksidan för enkelt montage.
Väldigt cool!


Allt du behöver göra för att vara med är att lämna en kommentar till detta inlägg och länka med någon av bilderna hit till mig från din blogg. Har du ingen egen blogg kan du ändå vara med genom att mejla till mig på vardagensguldkorn@hotmail.com och tipsa/mejla en vän om utlottningen.

Detta måste göras innan
midnatt fredagen den 21 augusti
för sen drar jag en vinnare!
Lycka till!
Kram L

Kommentarer

S o F sa…
Visst är väl fjärilsbuskarna helt otroliga denna sommar. Jag har besökt svärfar idag och jag har aldrig sett så många fjärilar samtidigt någon gång förut. Fantastiskt!

Ha det gott!
Klart man vill vara med.Jag länkar också.Vilken härlig rosa buske du har som blommar så fint.Ha en skön kväll. Kramar Ulrika
Vilken fin äggklocka så den vill man ju givetvis vara med och slåss om.. Länkar gör jag så klart..

Ha en bra kväll..

Kram
Mia
Marina sa…
Ja, fjärilsbuskarna är underbara! Så många fina fjärilar det finns.
Ha det bra!
Uttan sa…
Sån buske..Buddleja tror inte jag har hört om den.Men så vacker lite syren över den.
Klart jag vill vara med och Tävla!!!!!
Jag har länkar i högerspalten till dej.
Trevlig Måndag!
Kramar!
Unknown sa…
Men så tjusig äggklocka!!! Jag vill verkligen vara med idin tävling! Kram Petra
japp sa…
Hej.. så läcker timer/äggklocka.. jag är gärna me å tävlar om den.
Jag e ny på din sida, men kommer gladerligen igen å kikar, länkar såklart till dej å lägger gärna till dej bland mina favoritlänkar, om det går bra. Helén i Piteå.
japp sa…
Heij.. tack för ditt snabba svar.
Jo de var verkligen härligt å bo på lantgård..väldigt avslappnat å härligt.
Lite jobbigt för våra 3 hundar dock, de var för varmt för dom å vara ute hela tiden, så stugan fick bli deras näste, med pauser ut då å då.
men de är ju så då det är för varmt ute.

Ha de bra..kram Helén.
Fågel Blå sa…
Hej klart man vill var med om att vinna denn läckra klocka....
Kram kathrine
plingan sa…
Den skulle jag verkligen behöva då våran timer trillade i golvet. Jag länkar på min blogg och håller tummarna :)

Kram Pernilla
Riktigt snygg. Om jag inte vinner vill jag gärna veta var du har köpt den. ;)

Länkar i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/august/timer-21-augusti.html
Liz sa…
Jag är gärna med och tävlar, en ny timer hade varit bra.
Den som sitter uppe just nu är bara för syns skull och för att dölja spiken, den fungerar inte.

En länk hittar du så klart i min lite annorlunda tävlingsblogg:
http://chiclady.blogg.se/2009/august/-vardagens-guldkorn-tavlar-ut-en-timeraggkl.html

Kram från Liz i malmberget :)
Lillan sa…
grattis till bloggen och klart jag är med i tävlingen. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/aggklocka.html
suss sa…
Har tipsat via mail!
Hoppas på tur i tävlingen!
= )
jessie sa…
Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Vore super bra med en ny timer/äggklocka då jag inte har någon. =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-en-timeraggklocka.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica
Syster Yster sa…
Hej, nu är det min tur att vinna. Är såklart med och tävlar. Länkar med bild.

Kram
Anette
Amanda sa…
Jag vill absolut vara med och tävla om denna fina äggklocka. ^^
Våran gick sönder preis nyligen och vi har ännu inte köpt en ny så det skulle passa perfekt att vinna en.

Jag har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-aggklocka.html

Hoppas på tur! ♥
julia sa…
jag är med och tävlar :)
Agnes sa…
Jag vill gärna vara med och har länkat här:
http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2009/08/21-augusti-timeraggklocka.html

Jättefin vinst!
Anneli sa…
Jag vill gärna vara med!

Har länkat här:
http://annelitavlingsblogg.blogspot.com/2009/08/21-augusti-timeraggklocka.html

Ha en fin vecka! Kram Anneli
erika sa…
Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar
Agneta sa…
Jag är med och tävlar om timern och länkar från min blogg.
Så klart jag vill vara med =) Länkar från min blogg gör jag förstås.
Kram!
Hej!
Jag vill självklart vara med även jag och länkar vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/timer.html

håller tummarna! Ha det bra så länge!
Kram Malin (mr22ga@hotmail.com)
Carita sa…
Hej! Jag är gärna med :)
http://caritatavlar.blogg.se/2009/august/aggklocka.html.

Hoppas på tur nu!
turkost@gmail.com.
Jag är med och tävlar, har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/august/timer.html

info@annakarlsson.se
Hejsan!
Fjärilsbusken är underbar och det är faktiskt ett nöje och riktigt rofyllt att sitta och titta på alla fjärilarna.
Vill jättegärna vara med och tävla om den snygga timern, precis en så´n jag vill ha! Har länkat till dig på min blogg.
Återkommer gärna!
lisamaja
Linda Nordh sa…
Åh, jag vill jättegärna vara med! Jag har länkat till din tävling härifrån:

http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/

Kramar från Dorotea!
Självklart är ju JAG med! Skulle passa finfint när jag bakar Pollykakor;-)
Länkar såklart till dig!Kramelikram!
Rose-Marie sa…
Jag vill gärna vara med på timern
Kram Rose-Marie
Anneli sa…
Härlig retrotimer - gillar
är gärna med på den utlottningen
bildlänk hos mig
kram
annelie
Shortan sa…
Hej. Jag vill vara med och tävla. Jag länkar på min blogg. Mvh Emma

Populära inlägg