Shopping !

Har precis kommit hem från ett Tupperwareparty! Det var urlänge sen sist verkligen och det har hänt en hel del! Är inte så jätteförtjust i plastbuttar men de är onekligen väldigt praktiska och hygieniska. Har redan en hel del som jag fått av svärmor som verkligen gillar tupperware och har en hel del ur deras sortiment. Men ändå så beställde jag lite nytt, inte mycket men det drar ju iväg så förfärligt i pengar! Annars så är det senaste jag beställde detta underbara halsband med skyddsängel...En liten ängel och en berlock med orden "follow your dreams" beställd härifrån. Urgullig och passar till allt!
Nu närmar sig helgen och det ska bli skönt att vara lite ledig. J åker på bandy i Uppsala hela lördagen med kunder så jag och barnen får roa oss själva bäst vi kan, vi får väl se vad det blir... Det finns ju en del att göra här hemma, plantera om blommorna till exempel är det ju dax å ta tag i. En del blommor ser helt bedrövliga ut, det är nog bara hjärtan på tråd som är tacksamma över behandlingen här hemma. Den här är den som bor inne hos E i hennes rum. Den klättrar på en liten blompinne i form av en prinsesskrona. Utvald av prinsessan själv!

Ha nu ett bra avslut på veckan !
kram L

Kommentarer

Ängeln är verkligen supersöt!Jag undrar om det inte flyttar hit en oxå snart;-) Plastbyttor i all ära, men i morgon kommer ju din andra beställning...Garn och mönster från Stoff&Stil! Du ska alltså virka hela helgen *hihi*! Lycka Till! Kram Musse
Inas sa…
Ja, jag har inte beställt plastbytter på evigheter och inte varit på partyt heller. Men visst de kan vara bra. Väldigt söt ängel får väl även jag erkänna. Jag ska ta tag i planteringen också inte det roligaste snarere tvärt om. Jag har suttit och gjort 6 st halsband som vänner har beställt och det har tagit tid i kväll och i helgen ska vi sjunga med Bengt Johansson. Det ska bli kul. Ha det så bra kram Ina
Lauras gård sa…
Vilket fint och annorlunda halsband! Det är första gången jag besöker din sida. Det är så kul då man hittar någon ny blogg man tycker om... Kram Stina
Evigheter sen jag var på sånt party. Ett tag blev det nästan för mycket!!! Så fint halsband! Kram
Anonym sa…
Vilket underbart halsband...skulle vara kul att se det live. Det är svårt att få en uppfattning om hur stort det är. Blir lite sugen på att också köpa. Ni verkar ha det bra annars, hoppas du och barnen får en skön soft-helg. Vi åker till Kisa för att gratta Birgit vilket ska bli trevligt. Jag har köpt en ny klänning som jag ser fram emot att använda ;o) Jaha...så var det det där om att synka almanackorna, jag har inte kollat i min än eller diskuterat det med Marcus för den delen. Men någon helg framöver ska vi väl kunna klämma fram. Vi hörs och pussa på mosters favvo E & N. Kram Lovisa
Anonym sa…
hejsan
vilken gullig liten ängel
Jag älskar orden "follow yor derams"
ha en bra dag
kram lolla
Vad sött med blomman som klättrar till kronan.
Kramar till dig/Ingela.
Viola sa…
Går inte att skicka just nu...gör ett nytt försök, sitter i vattenhålet fär en trädgårdshelg, så härligt, vilket underbart halsband du visar, önskar dig en vacker och skön helg med mkt sol, kram
Kul att du titta in till mig. Du är såå välkommen till min butik när du får tid. Håller med dig om plast burkarna. Själv säger jag alltid före ett party att jag ska inga ha , för jag har en miljon hemma. Efter kvällens slut har jag handlat på mig en rejäl hög.
Kram Elisabeth
"M" sa…
mmmm hjärtan på tråd....gillar ju jag
Jenny sa…
Hej!
Oh så sött halsband!
Det ser bara så härligt ut med de vackra kvistarna du tagit in!
Härliga vår!
Jenny
Fint halsband! Älskar halsband av alla slag!!!
Och hjärtan på tråd, vilken tacksam växt!!!
Ha en bra söndag.Camilla
Frida sa…
Hej!
Tack för din hälsning hos mig! Vilken fin blogg du har och jättefint halsband.
Hoppas du får en fortsatt trevlig söndag!
Kram Frida
Katarina sa…
Plastbyttor är kanske inte det mest spännande som finns i inredningsväg, men det är ju verkligen något man har användning för. Och Tupperware har riktigt bra grejer.

Vilken rolig idè med blompinnen, det var riktigt fint!
Kram
Vardagslycka sa…
Hoppas att du har haft en skön helg! Nu var det ett tag sen jag var på Tupperwareparty, men skåpen är överfulla av deras grejer.
Vad söt blompinnen är med blomman som klättrar, de är verkligen tacksamma. Och halsbandet gillar jag, är lite svag för allt med änglar.
Ha en bra start på nya veckan.
Kram, Carina
Anonym sa…
Hej Linda
Wow, vilka fina smycken. Jag ska in på den sidan och köpa något av dem! Tack för tipset!!!!
Krmar Mia

Populära inlägg