Inredningsparty

Har just kommit hem från svägerskan, har varit på inredningsparty för första gången. Har testat tupperware, smink och smyckesparty tidigare men inte inredning. Supertrevligt och så klart jättegott fika! Mysig att få känna klämma och titta på grejerna i hem miljö tillsammans med härliga tjejer. Nu handlade jag inte så mycket direkt... en thekula blev det, men inte vilken thekula som helst. Ni ska få se när jag har fått hem den. Superfin!Bjuder på lite mer tulpanbilder, det här är buketten som maken kom hem med på Mariadagen i lördags, dom är fortfarande superfina, å så härliga färger!
Bläddrar i mina "Allt om trädgård" för fullt om kvällarna och drömmer om våren. Det är tokmycket snö kvar här än tyvärr, men snart.....

Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta drömma om pergola och drivbänksodlingar, om rosor, pioner och dagliljor... och funkior, riddarsporrar och hortensior och....
Ja ni förstår...
Sov så gott!
Kram L

Kommentarer

Viola sa…
Vilken härlig färgkaskad...så det har partats...visst längtar man och har planer för täppan, ha en bra dag, kram
Hej!

Va roligt att du vill vara med och tävla hos mig :)

Lycka till!!
Det låter som ett kul party!Fina blommor du visar, vi får drömma oss bort och längta efter odling och sommardagar. Kram Eva.
Inredningsparty låter riktigt kul, är annars inte så mycket för partyn. Har kanske varit på några Tupperware-partyn för mycket.

Vilken underbar, färgsprakande bukett, man blir så glad av den!

Linda :)

Populära inlägg