En bra start på 2009 !

Hoppas ni hade det trevligt igår och att ni får en bra start på det nya året!
Vi sov länge och myste vid frukosten länge och drack förmiddagskaffe länge... men sen blev det fart! Åkte ut till landet en sväng för att kolla läget. Mina svärföräldrar håller på och bygger ut sin sommarstuga så allt är upp och nervänt just nu men det kommer att bli jätte bra! Tog en promenad ner till vattnet/ isen, det var faktiskt så pass att det var folk ut på promenad på isen, väl modigt i min smak.Barnen testade isen vid båtbryggan och den var väldigt stadig!

Stugan ligger ganska högt upp.Det är den till vänster som har fått en utbyggnad precis till höger om fönstren. Stugan längst till höger innehåller 2 sovrum/gästrum och dusch och toalett. Det lilla huset i mitten är vårt!


En egen liten friggebod med sovloft till barnen. Från loftet ser man mälaren. Perfekt att ha ett eget litet kryp in för familjen, även om man mest är ute på sommaren.

Nu ska vi snart åka till M och hennes familj och äta upp resterna från nyårsmiddagen, som för övrigt blev väldigt lyckad. Min kamera la av helt så jag hoppas få lite bilder från M så att jag kan visa er lite från kvällen i alla fall. Nu laddar vi om efter jul och nyår och tar nya tag, J fyller 39 år(hua mej vad åren går) imorgon och E fyller 10 på onsdag. Mer mat och tårta... men sen ska jag börja mitt nya liv!
Jag lovar!!
Ha det gott!
Kram L

Kommentarer

Viola sa…
Vilken skön dag ni verkar ha haft på det nya året, vi har ocå njutit utav ett underbart väder och mera sol ska det bli, ha en skön kväll, kram
Marina sa…
Här har vi också tidiga födelsedagar isläkten. Mamma idag, jag nästa vecka, brorssonen i mitten av månaden.
Ha det bra!
Vilka härliga bilder!! Ser ju jättefint ut där!!!

Hoppas allt är bra!

Kram!!!!

Populära inlägg