God fortsättning på julen!

Hoppas att ni alla har haft en skön och fridfull jul med många mysiga stunder! Här var det full fart under julaftonen då hela J:s familj firade med oss här hemma. God mat och trevlig samvaro! Så här dagarna efter går vi mest runt och myser, jag i mina härliga dunsockar som jag fick av barnen. En del gott finns fortfarande kvar och det händer att man norpar åt sig en pepparnöt eller en bränd mandel när man går förbi gotteskänken. Det nya vikt-livet börjar väl efter nyår eller hur?!
Hittade så vackra rättvisemärkta mörkröda rosor på plantagen som jag har använt i alla möjliga dekorationer och de är fortfarande lika vackra, så jag tassar omkring och njuter!

Gjorde en lite större grupp som fick stå mitt på julbordet och sen satte jag några avklippta rosor i små glasskålar lite överallt



Maken är ute och jagar (som om vi skulle behöva mera kött!) men jag ska nog försöka åka ner på rean en stund när han kommer hem.... eller så stannar jag hemma och läser lite... vi får se...
Fortsätt mysa!
Kram L

Kommentarer

Vilken fin blogg du har!
Det är första gången som jag besöker dig och jag kommer tillbaka fler gånger och hälsar på.
MVH Anna
Viola sa…
HOPPAS DU HAFT EN SKÖN DAG, VAR INNE PÅ REAN EN TIMME DIREKT VID ÖPPNINGSDAGS, DÅ VAR DET LUGNT OCH HITTADE FAKTISKT LITE KLÄDER SOM JAG BLEV GLAD ÖVER, BOR JU MITT I CITY I VÅR GAMLA VÅNING SÅ DET ÄR INGA STÖRRE PROBLEMMED ATT BESÖKA BUTIKERNA, MEN NU HAR DET BURIT IVÄG TILL TYSTNADEN PÅ LANDET, SÅ SKÖÖÖNT, STANNAR HÄR TILL NYÅR OCH BARA MYSER, ÖNSKAR DIG EN GOD FORTSÄTTNING, KRAMAR VIOLAN
Marina sa…
Vackert med röda rosor till julen. Här har vi fortsatt det låga temort men i morgon måste vi till Maxi för att införskaffa lite ny mat nu när julmaten är slut.
Kram!
Vilka vackra blommor! Du är duktig du:-) Se nu till att Han jagar riktigt mycket så kanske överskottet spiller över på nyårsfixarna;-) Kram! M

Populära inlägg