Festernas helg!

Den här helgen är fullproppad med fester och kalas, jag var på pingelfest(vi lite yngre pinglor på jobbet) i går kväll, massa god mat och trevlig samvaro. Sen ska jag på 30-års fest ikväll, har fått tacka nej till ett glöggmingel för att det krockade med 30-års kalaset. Barnen har två kalas också i helgen. Tveksamt om vi kommer vara utvilade när måndagen kommer... men oj vad trevligt vi ska ha! =0) Har gjort en mosskrans, har varit lite fundersam över om jag ska göra en till ytterdörren, men förra året fick jag inte ha den ifred, skatorna tyckte att det var toppen att jag försörjde dem med bo material. Så det fick bli en liten i köket istället.
Sen har jag plockat fram favvokuddarna, min svärmor har broderat mina tomtekuddar med filtluva och lurvigt skägg av teddy.

Hoppas ni få en fortsatt trevlig helg, jag ska förbereda mig inför nästa kalas!
Kram L

Kommentarer

Viola sa…
Så myckët roligt det händer hos dig, typiskt denna månad , de är något varje helg fram till jul, men ibland kan det bli lite för mycket av det goda, har nu tagit mig till landet och sitter här i mörkret med tända ljus i tystnaden och njuter....ha en bra helg, du kanske får ta semster på måndag, fniss....kram
Marina sa…
Mycket fest låter det som!
Så fina kuddar! Här har helgen gått fort som vanligt och i morgon är det jobb igen. Nu myser vi med två ljus.

Populära inlägg