Solen är tillbaka!


Underbart! Solen och värmen är tillbaka och maken kan fortsätta med staketet. Det känns redan mer avskärmat runt poolen även om bara regelverket är på plats än så länge. Jag passade på att åka en sväng till stan på förmiddagen, det var gårdsloppis på en inredningsbutik där. Det var ganska utplockat redan när vi kom en haltimme efter att de öppnat men inne i butiken fanns det ju hur mycket som helst!. Har äntligen unnat mig ett doftljus från Yankee candle (clean cotton)som jag har sneglat på ett längre tag. Doftar helt underbart!

Nu måste jag ta tag i städningen här i huset, min faster och hennes man kommer hit i kväll och hundhåret rullar runt i köket, så kan vi ju inte ha det!

Ha det gott! L

Kommentarer

Anonym sa…
Äntligen har du tagit steget...det var väl inte så farligt :) Eller? Vilken fin sida. Som sagt, du får nog ta mig på en rundtur bland alla sidor som erbjuder "smink" till bloggsidan. Kul att ha dig här ute i etern sis. Ser fram emot många fler inlägg...du är numera taggad som favorit!! Kram L

Populära inlägg