Regn och ryggskott!

Ja regnet det bara öser ner och maken har fått ryggskott, eländes elände ! Det där staketet känns väldigt långt borta nu... Har bäddat ner maken i sängen och gett honom en tablett (av den starkare valören) och hoppas att han är bättre imorgon. Usch, han hade verkligen ont, vi får se om han tar sig till jobbet imorgon eller om han blir kvar hemma. Har mest tagit det lugnt idag, min faster och hennes man har "gjort stan" idag och jag tog en sväng till "Brödet och fiskarna". Köpte några virkade dukar till mina kommande betongprojekt... jag får visa sen hur det blev. Fick en lite present av min vän M igår, en liten Bruka -skål med flingsalt i ! Som tack för allt kaffe jag serverat vid vår pool i sommar (det gör jag så gärna ändå, men tack i alla fall för skålen!)Tänk, hon vet precis vad jag gillar. Visst är det härligt med sådana vänner!
Ha de gott!
Kram L

Kommentarer

Anonym sa…
MEN så fin:-) Fram med mera kaffe bara så ska du se att det blir fler... Kram M

Populära inlägg