Mera regn....

Det är ju otroligt vad det regnar! Helt värdelöst! Konstaterade idag att trädgården och uteplatsen ser helt bedrövliga ut. Blommlådorna har jag inte plockat i på jag vet inte hur länge, så där är det visset och överblommat. Blomman vid uteplatsen har torkat ihjäl där under taket för jag har helt glömt bort den. Det blir ju så när man aldrig är ute. Här inne däremot mår blommorna betydligt bättre nu när den brännande solen är borta och jag är inne mer och ser dom och ger dom vatten. Jag har en hjärtan på tråd som växer så det knakar. Jag lindar och lindar den kring bågen men ändå så ligger den ut över duken. Roligt att den trivs.



Har packat upp lite mer betongsaker. Små hjärtan på pinne till dekoration i blomstergrupper. Både de och stjärnorna brukar vara populära till julgrupperna. Sen så har vi lyckats med "tanten" (hon som blev huvudlös tidigare) Hon behöll huvudet den här gången och står stadigt. Hon står hos M så jag får återkomma med bildbevis senare =)
Ha det bra i regnet!
Kram L

Kommentarer

Ja nu har man lagt ner den här sommaren för den här gången.
Mina blommor ser inte ut nåt för världen just nu, men man får satsa på att göra lite höst fint snart.
Kram/Ingela B

Populära inlägg