Huvudlöst...

Jag hade faktiskt ganska mycket energi kvar när jag kom hem från jobbet idag och tog tag i övervåningen som var lätt förfallen. Men med en snabb "plockvända" och en sväng med dammsugaren så såg det riktigt trevligt ut. Med maten på bordet och en tvätt i maskinen så kände jag mig ganska nöjd faktiskt. M ringde och fick med mig på en promenad också, det är verkligen tur att det finns någon som drar i mig när det gäller motionen ! Så nu har jag kunnat sitta här vid datorn med gott samvete =) Innan vi travade iväg på vår promenad så packade vi upp våra senaste betongskapelser. Vi blir verkligen bättre och bättre (skam vore väl annars) och lär oss för varje gång. Det vi kunde konstatera nu med vårt senaste experiment var att damen behöver förstärkning i nacken, för hon blev huvudlös! Men hon funkar ju så också. Däremot så blev alla hjärtan och snäckor bra och även krukorna höll ihop. I helgen blir det till att göra betongtomtar ,det gäller att vara ute i tid =) . Jag återkommer med resultaten senare. Nu ska jag ta och hänga den där tvätten =) Kram L










Kommentarer

Viola sa…
Hejsan vad kul, jag har hittat en alldeles färsk blogg. Själv är jag ganska nykläckt, startade min för en månad sedan och det är så roligt. Du har fått till en jättehärlig blogg med vackra bilder och härlig läsning, lycka till och titta gärna in till mig. Är som du lärare, Viola

Populära inlägg