Det har varit lite stiltje här ett par dagar... har inte hänt särskilt mycket men ändå så har man fullt upp, är inte det konstigt?! Huset fick sig en rejäl omgång i alla fall i helgen, med rätt musik och tillbehör så går det ganska bra =) Praktisk städprylehållare från rusta underlättar!Sen åkte gardinerna i sovrummet ut, de har verkligen hängt där på nåder sista tiden. Mönstret passade ju inte särskilt bra till mitt nya överkast så nu blev det vita gardiner istället.

Å en ny lampa från Indiska


Bort med de röda lyktorna och dit med en vit från ÖB



Hela rummet kändes plötsligt större! Sakta men säkert tar vårt "nya" sovrum form. Nu är det bara sängen, byrån och fondväggen kvar.... =)



Lite höstpynt på trappen har det också blivit



Vacker Chryss som tar upp tegelfärgen på huset



Å så några pumpor förstås!


Sen upptäckte vi i helgen att vår lilla voffsing löper, det förklarar en hel del av hennes beteende den senaste tiden! Mer än lovligt knäpp! Det här är verkligen det sämsta med att ha en tik, tur att det är över på ett par veckor och att hon är med husse på jobbet hela dagarna =)

Annars är hon ju underbar!

Hoppas ni haft en skön avkopplande helg!

Kram L

Kommentarer

Marina sa…
Hej! Tack för din kommentear hos mig. Alltid kul med nya besökare och nu hittade ju jag till dig. Var i landet bor du?
Jag lägger dig till min lista, hoppas det är ok.
Hej!

Tack för dina gulliga ord på min blogg...Linnéa blev så glad för alla fina ord......!
Vad fint det blev i ditt sovrum, lampan från Indiska var ju helt underbar, är den nyinköpt?

Kram Annemari

Populära inlägg