Fullerö Handel


I lördags gjorde vi en dagsresa till Uppsala.
Vi hälsade på goda vänner. 
Makarna golfade och fruar och barn startade dagen med bowling. 
Noa sopade banan med mamman :)


Han börjar bli kinkig när det gäller att vara med på kort.
Blev bara massa suddiga :)


Sen åkte vi hem till familjen och åt lunch. Sen lämnade jag och Ann grabbarna hemma för lite mammashopping! De var inte särskilt ledsna över det, de spelade gärna lite datorspel :)


Vi åkte till ett ställe som hette Fullerö Handel, 
ett nytt prudiluttställe som jag inte varit på tidigare.
Det fanns jättemycket fint!



Jag hittade äntligen de Greengatemuggar med stora stjärnor jag letat efter. 


Det fanns väldigt mycket fint till trädgården också...


... Pynt....


.... Mera pynt...



.... Krukor, möbler och annat snyggt!
En del hamnade i korgen :)

Här nedan ser du en kartbild på var det ligger ungefär. 


Ann köpte också massa fint... 


Resten av kvällen myste vi på hemmaplan i väntan på golfarna. 


Här blir man alltid ompysslad! 


Kvällen avslutades med en god middag, varmröktlax med romsås. 
Alltid lika trevligt!! 

Hoppas att ni också har haft en trevlig valborgshelg!

Kram Linda














Kommentarer

Alltid trevligt att kika in os dig!
Välkommen till min blogg om du får lust! Kram Inger Öberg

Populära inlägg