Avrundar påsklovet

Fick en mysig fikastund med mina föräldrar på stan igår :)
De hade varit på resebyrån och bokat en resa till värmen här i maj.
Lyllosar !!


Det visade sig att mamma och jag skulle till samma salong, samma tid,
 utan att vi hade pratat om det. Hon för att klippa sig och jag för att förstärka naglarna.
Så vi han med en fika innan :)


Det blev en naturell "look" men med lite glitter i :)


Strosdade in mot torget när jag var klar, för att köpa med mig lite blommor hem.
Älskar torghandel !


Stort utbud och bra priser. Tycker att det är bra kvalitet också. 


Lite rosa rosor fick det bli!
Får fota och visa i dagsljus i morgon, helt underbara!!

Nu har maken och jag lagt oss tillrätta på sängen, otroligt mätta efter middagen.
Hade köpt hem lite plockmat och gjorde lite "räkor med sting" också.
Återkommer med receptet senare...
 
Vi tittar på golf, det är ju Masters den här helgen och vi har två svenskar med:)

Ebba har 4 tjejer här som ska sova över, ljudvolymen är nästan övermänsklig :)
Det kacklar något ohyggligt ;) Precis som det ska vara. 
De har lagt beslag på gillestugan och stora TV:n och bäddat för alla där nere.
 Vi håller tillgodo med lilla TV:n i sovrummet i kväll :)

Kram Linda







Kommentarer

Det låter som du haft en skön inledning på helgen och jag hoppas att även söndagen varit bra. Önskar dig en fin ny vecka också!
Kram,
Regina

Populära inlägg