26 grader och höstpiff

Ja det har nog aldrig hänt förr,
 att jag har höstpiffat i bikini, i sol och 26-gradig värme :)


Bollkryss och pumpor får göra plättarna i luften sällskap bland
 WänaHems betongprylar vid entrén.



Som vanligt är jag för lat att hämta stora kameran, 
så det blir mobilbilder.


Bollkryss är en väldigt tacksam favorit hos mig :)
Har dom nog snart i alla färger!


Medan jag höstpiffat ligger sonen i blöt :)
Men nu är det nog sista helgen poolen är i gång.... tror vi....



Hoppas ni har en skön och solig helg!

Kram Linda

Kommentarer

Carina sa…
Ja nog är det härligt alltid, med solen och värmen, jag njuter i fulla drag, trots att jag äslkar hösten...Däremot är jag inte mycket för att piffa, är alltid avundsjuk på alla som får till det sådär snyggt, jag lyckas ALDRIG med det, trots att jag försöker....ibland...
Ha det gott och fortsätt njuta i sensommarvärmen.
Kram

Populära inlägg