Hå hå ja ja...

Ja , dagarna går.... Nu börjar jobbångesten krypa sig på ;) På måndag är det dags igen. Ingen fara alls egentligen för när jag kommer i gång tycker jag att det är roligt och jag trivs superbra... men det är ju så skönt att vara ledig!! :)


Maken har börjat jobba igen och på kvällarna roar han sig med uteplatsens tak. Snart klart nu, jag målade ett sista varv idag och ska plocka bort från golvet så vi kan ställa i ordning möblerna.
Vi ska ha fest här på lördag och jag hoppas såååå att det blir bra väder så vi kan vara ute. Hoppas, hoppas!!

Annars är det oftast  det här läget som gäller :) inte mycket annat att göra i den här värmen. I like!!


Köpte mig en chokladblomma på Åsby sist jag var där och höll på att ta ihjäl den första dagen genom att glömma att vattna den , men efter lite extra kärlek och omtanke ( och vatten!!) så är den på gång igen :)



Magnus the rudbeckia spänner sig som bäst nu i nedre delen av trädgården.


Omtyckt bland diverse flygare :)


Nu ska jag ta och kantskära lite rabatter, det blev nämligen inte gjort i våras så nu är det hög tid!!

Hoppas du har det bra där du är!!

För mer bilder ( och framförallt oftare ;) följ mig på instagram! Vardagensguldkorn heter jag där :)

Kram Linda







Kommentarer

Populära inlägg