Fredag!!

Så skönt med helg!
Återigen en bra avslutning på en jobbvecka.


Hade en bra "mitt i veckan"-dag också i onsdags då jag lunchade, 
shoppade och fikade med mamma på stan.
Ganska skönt att barnen är så stora att jag kan göra 
sådana här trevliga avstickare utan att de bryr sig ;)
Allt har sin tid och sin charm :)

Idag träffade jag svägerskan på Kajplats 9 för en lunch.
En mysig pratstund på uteserveringen med god mat och trevligt sällskap.


En sväng in på Tullhuset... 



... hittade en topp och en ny tvål :)


Sen åkte vi vidare till Affair som hade 4 års jubileum.
Köpte några nya armband från Våga.
Ett favoritmärke.


Perfekt till toppen såg jag när jag packade upp :)
Gillar blinget :)

Men från bling till verklighet.... huset behöver städas och gräset klippas.
Maken åker till Shanghai i morgon och blir borta en vecka 
så "allt " ska göras innan han åker.
Så det är bara att sätta fart!!

Hoppas ni får en trevlig helg!
Kram Linda






Kommentarer

Carina sa…
Meeeen, om maken åker till Shanghai imorgon är det väl bättre att städa senare...
Nää Carina, jag ska städa nu innan han kommer hem från jobbet så vi kan ha myskväll sen :) Å i morgon vill jag ju vara trädgården så det måste bli nu!!
Linda
Anonym sa…
Jättefina armband :)
Jag törs knappt säga det men jag har inte kommit iväg till Affair än....
Trevlig fredagkväll!
Kram Tanja
Då har du missat något Tanja :)
Trevlig helg!
Kram Linda
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Populära inlägg