Tindra & Walle

Vår förhoppning är ju att vår Tindra och svågern och svägerskans nya lilla valp Walle ska bli toppenkompisar, det skulle ju underlätta familjesammankomsterna en hel del :) Därför försöker vi hålla en regelbunden kontakt för att de ska lära känna varandra. Så i söndags efter vår långpromenad på Björnön så svängde vi förbi hemma hos Walle för en liten lekstund. Jag försökte fota men det var väldigt svårt för de var inte stilla så många sekunder. Så det blev som det blev med bilderna i detta inlägg ;) Men kul hade de!! :)

I kväll beger vi oss till brasan vid vattentornet för att fira Valborg som vanligt. Jonas ska sjunga i vårkören och vi andra ska fika och köpa lotter. All vinst går till välgörenhet, sånt gillar vi! Nu hoppas vi bara att det ska sluta regna!! Den krassa läraren i mig ser ändå den stora fördelen med regn på Valborg, jag behöver oroa mig mindre för " mina" elever. Dåligt väder är nämligen = mindre fylla och färre alkoholdebuter. Håll gärna ett extra vakande öga på de unga i kväll, det är många som far illa tyvärr.

Kram på er!

Linda









Kommentarer

Populära inlägg