Summering av intensiv vecka

Oj, den här veckan har varit fullspäckad men sååå rolig!
Här kommer en summering i (instagram) bilder.
Varning för mååånga bilder ;)


Tisdag morgon, eländigt väder och lusten att dra täcket över huvudet var stor!
Fortfarande snö på altanen och trädgårdssäsongen känns avlägsen.


Onsdag morgon. 
Jag åker till Kista och SETT-mässan  med några kollegor och mina rektorer,
 en resa som vi sett fram emot i flera månader.

Vi ska bo på Scandic bredvid mässan och det är högt, riktigt högt.
Min ena kollega är inte förtjust alls över detta faktum ;)

Vi går på intressanta seminarier med skolvärldens elit.
Mycket intressanta tankar och goda idéer.

Smygfotar en av de stora talarna, Ruben Puentedura
En liten man med stora tankar.


Lyxade till det med favoritmaten till lunch båda dagarna.



Checkade in på ett jättefint hotellrum tillsammans med Maria.
Tog en tripp till skybaren på våning 34.
Det är väldigt högt!


Åt middag på hotellet.
Menyerna var iPads. 
Coolt men resursslöseri kan jag tycka då den går att använda till så 
väldigt mycket mer än att visa menybilder på.....


För den som aldrig hållit i en iPad fanns det en manual hur man skulle göra.


Vi åt supergod mat.
Toast skagen till förrätt...


och en riktigt smaskig oxfile till varmrätt.


Hotellfrukosten var som vanligt en höjdare.


Vädret, not so much!
Det här var vad vi vaknade upp till....


Trött efter alla intryck efter ytterligare en dag på mässan stapplade jag i säng på torsdag kväll.
Fredagen var det trögt att ta sig ur sängen men med den lilla moroten 
after work på SPA så fick jag mig själv ur sängen.






Här mös vi några timmar tillsammans innan vi färdades vidare mot
 restaurangen Limone som bland annat serverar en underbar lammfilé.
Här följer lite mörka bilder från vårt mysmörker.



Efter lammfilén beställde jag kaffe och Gino.
To die for!
Å så gott det är :)

Idag vaknade jag till detta!!
Underbart, all snö är borta nu, vi kan ta bort plåtarna och 
helt plötsligt känns trädgårdssäsongen greppbar.


Vad göra?
Köpa penseér  så klart!!
Nu är det dags, utelivet kan börja!

Hoppas er vecka har varit givande!
Kram Linda


Kommentarer

Anonym sa…
DU.......de e inte ett dugg synd om dig denna vecka.Drottningliv!!!!!
ja,ja....du e NOG värd de åxå......
Carina sa…
Wow, vilken vecka och vilket käk! Not bad at all!
Ha en ljuvlig helg nu när guldveckan är över, det är lika bra att fortsätta på ett vinnande koncept, eller hur?!
Kram
Vilken underbar vecka, vilket lyxigt boende och vilken maaaaat! Härligt att våren kom under veckan också! Ha en skön söndag!
Kram,
Regina

Populära inlägg