Önskar mig ordning och reda

Men i stället för att sortera oredan i hallen ligger jag här i sängen och dreglar över snygga förvaringslösningar på nätet ;)
Det går bra det här, det nya organiserade livet ;)


Jag fortsätter spana efter fiffiga lösningar på alla prylar som dräller omkring i vårt hem.
Att förvara det som behöver förvaras. Att återvinna det som kan återvinnas.
Låter så enkelt.... borde vara enkelt.
Var sak på sin plats liksom... hur svårt kan det va?
Men man har ju så måååånga saker.....













Snygga prylar från Förvara


Börjar inse att det inte kommer att bli billigt att leva mitt nya strukturerade liv ;)

Hoppas ni har en bra vecka!
Kram Linda


Kommentarer

Anonym sa…
Hej Linda,

Min blogg kanske kan inspirera dig till billiga lösningar för ordning & reda?

www.strukturochordning.se/blogg

Lycka till med organiserandet !

Hälsningar, Brita

Populära inlägg