Sista och första versen...

Nu sjunger min magnolia Susan på sista versen. 
Den har blommat fantastiskt med tiotalet blommor. Det trodde jag aldrig när jag planterade det lilla trädet i höstas =0)


Men nu börjar de tryta.
Å andra sidan finns det mycket annat som står i startgroparna att ta över.
Pionerna till exempel =0)
I like!


Något som sjunger på första versen för säsongen är vårt betonggjuteri.
Nu är rabarberbladen som finast och vi har dragit igång med gjutandet av de populära fågelbaden. De få vi hade kvar sen i fjol är redan sålda. De är populära sommarpresenter till fröknar och personal =0)

Är du intresserad av att kolla vad vi pysslar med så kan du titta in här:

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Linda

Kommentarer

Vad underbart att din vackra magnolia har blommat så fint redan första året och vilken färg!

Jag ska prova på att gjuta i sommar, men det har jag sagt de senaste tre åren=)

Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina
Ninnis sa…
Hallå!

Så fin din magnolia är och den uppskattar nog din vård som blommar första året.

Jag siktar också på att gjuta i år....=)

Kram Ninni
Anneli sa…
Härlgt med magnolia, så vackra blommor.
Väntar på att mina vita pioner ska slå ut här hemma..............

Ha en fin Söndag,
Kram Anneli
Ja rabarberblad i betong är ju så snyggt, vi gjorde några förra året men skulle allt vilja ha några fler... ;)
Smart idé, ge bort som presenter (när det blir för fullt i trädgården hihi).
Har du sommarlov snart nu då :)
Kram Helena

Populära inlägg