Senaste nytt

Betonggjutarsäsongen är igång igen =0)

En av våra nyheter är denna skönhet, hon är ganska stor, ca 40 cm
Finns att beställa hos Wäna Hem


Hon är rejält tung också, så hon välter inte i första taget.


Här har hon fått agera sällskap till vårens härliga penseér

Det verkar som om min hosta "Guacamole" i krukan nedanför inte har klarat vintern =0(
Alla andra hostor är på väg upp men inte ett livstecken i denna kruka tyvärr.

Hoppas ni har haft en skön Valborgshelg. Jag var på Åsby en sväng i fredags efter jobbet och samlade på mig massa inspiration. Tyvärr hade jag inte kameran med mig men jag fotade med telefonen så bilder kommer så småningom. Nu är det mossbekämpning på källartrappen som står på schemat, bara en lite påtår till, sen så..... No more mossa =0)
Ha en skön söndag
Kram Linda

Kommentarer

Så fin hon är och passar ju kanon ute..

Hoppas mossan ville som du ville idag och ha nu en bra kväll..

Kram Mia
Jättefin madonna.Hoppas att du får en skön vecka.Kram Ulrika

Populära inlägg