Bäbismys

Äntligen har vi fått träffa familjens senaste tillskott... får jag presentera ... Molly!
Min lillasysters 3:e underverk
Finns det något mysigare?


Eftersom jag drog på mig en jätteförkylning med bihålsinflammation så kunde vi inte träffa Molly förrän nu.... 12 dagar fick vi vänta! Storkusinerna höll på att längta ihjäl sig ;0)
Här är det Noa som myser...


Å så Ebba... helt plötsligt blir det väldigt tydligt hur otroligt stora mina barn har blivit!

Ärendet var egentligen att fira morfar som fyllt år men av naturliga skäl hamnade han lite i skuggan av Molly men han verkade inte ha något emot det ;0)

Innan familjen kom han jag med ett besök på Trädgårdsamatörernas växtmarknad, Bauhause och Kärrbobondens växthus.
Det blev en del inköp, i morgon blir en planteringsdag... får fota i morgon.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Linda

Kommentarer

Patricia sa…
Åh vilken lite goding! Nya små barn är ju för underbart .. =)

Må så gott!
Kram Patricia
Susann sa…
Ååhhh... vad mer kan man säga ??
Så fin hon är, kan nästan känna bebislukten hit :)

Populära inlägg