Äntligen snöfritt!

Nu äntligen är snön borta överallt (jag ignorerar det sista av plogvallen i tomtgränsen)
Vi har varit och köpt nya utemöbler till altanen och till vår nya fikahörna som vi "blev med" när tujorna dog för oss förra våren. Bilder kommer...
Penseér är inhandlade och planterade vid entrén
Jippi! Vårkänslor! =0)


Lilla bordet vid groventrén är pyntat med björkrishjärta och liten pensé på betongfatet

Härligt med lite vårfärger, man blir glad när man kommer hem och möts av dessa glada färger.

Idag har jag och betongkollegan M gjutit vår första betongvända också, lite nya former har det investerats i under vintern och det har kliat i fingrarna att prova förstås. Blir det bra kommer det att ligga ute till försäljning här hos Wäna Hem. Där hittar ni också lite nya färger på vetekuddarna. Supersöta pastellfärger =0)
Hoppas ni har en bra vecka!
Kram Linda

Kommentarer

Patricia sa…
Visst är det härligt, jag tror all snö är borta här med, förutom någon liten hög från de största snöhögarna .. =)

Ser att vi gjort likadana planteringar, trodde nästan du fotat påskliljan o penseerna hemma hos mig .. ha ha.

Må så gott!
Kram Patricia
Stina sa…
Hej!

Visst är det skönt att bli av med snön! Med lite penseer i kruka så käns det ju riktigt lovande! Kul att ses på mässan! Lägger din blogg i min lista.

Kram,
Stina
Susann sa…
Vad skönt att snön är borta, då har du väl hur mkt energi som helst att spendera ute...
Ha det gott
// Susann
Hej Linda. Vilket fint arrangemang med lilla hjärtat! Det var sån vacker marmorering på murgrönan.
Kul att träffa dig på bloggträffen på Nordiska. Själv har jag haft semester en tid och varit borta från bloggandet. Kommer gärna tillbaka till din fina blogg och kollar lite mer.
Sköt väl om dig
Kristina

Populära inlägg