Lite färg tack!

Nu är jag väldigt trött på snö och slask!
Lite färg på både mig själv och min omgivning vore inte fel!

I lördags när vi var på äventyrsbadet rymde jag från familjen en stund och la mig 20 minuter i solariet. Så nu är jag inte så genomskinligt blek längre men skulle ändå bra gärna ta emot lite värme och sol. Det börjar kliar lite i trädgårdsfingrarna nu också men det är alldeles för mycket snö här fortfarande.


Inte en enda krokusknopp i sikte i trädgården ännu... får nöja mig med färgglada bilder från Interflora och mästerblomman De piggar i alla fall upp.

Det är väl så jag får göra, plocka in mer blommor in i huset,
tills dess att blommorna utanför huset behagar dyka upp....

Hur känner ni?
Är ni lite sugna på vår eller tycker ni fortfarande att det är mysigt med vinter?

Hoppas ni får en trevlig helg!
Kram Linda

Kommentarer

Susann sa…
Ja lite vår i sikte hade inte varit helt fel. Vi har fortfarande snö i trädgården. Sa till mannen idag att vi så fort det blir lite sol ska vi ta en fika i växthuset !
Åhh vad jag längtar till mitt växthus & trädgården.
Kramar från Susann
Anonym sa…
Längtar otroligt mycket efter vår!
Tur att det finns vackra bilder:)
Ha det bra! // Caroline L
Egentligen längtar jag nog efter sommaren, riktig värme och sol är det som gör att jag mår som bäst...men det är klart att vår är bättre än det vi har nu...

Färg blir man glad av, härligt att det finns både tulpaner och rosor i härliga färger.

Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina
Guuuuuud,va läckert.Gillas av mig.;)Ha en skön söndag vännen.Kramar Ulrika
Första bilden vill man bara etsa ast på näthinnan och känna färgen i hela sig!!!

Populära inlägg