God fortsättning!!

Hoppas att ni alla har haft en mysig julafton och att ni fortsätter att njuta av julefriden =0)
Här blev inte julafton som vi hade tänkt oss... Vi skulle fira hos svärföräldrarna men där lade sig svågern i influensa och det var vi inte så sugna att dra på oss så vi fick tänka om.
Makens andra bror och familj styrde om sig hem till oss istället och vi skrapade ihop det vi hade i matväg, det var ju svärmor som hade basen till julbordet och vi stod för efterrätt och sill typ... Men en sak är säker att vi behövde inte gå hungriga men det var nog första året med mamma scans köttbullar ;0) Men jul blir det ju ändå. Vi fick en mysig julafton tillsammans och barnen var mycket nöjda med både mat och klappar. Huvudsaken är ju ändå att man får vara tillsammans, vi hade telefonkontakt med svärföräldrarna flera gånger under kvällen och följde svågerns temperaturkurva ,som verkligen bara gick uppåt, trots alvedon.
40 graders feber trots alvedon var 4:e timme, då är man inte så stor, skönt att få vara hemma hos mamma då kan jag tro.

Idag har vi en skön hemmadag, barnen undersöker sina julklappar. Jag passar på att städa förråden, det har jag väntat länge på att få tid över till (det har varit rasrisk de senaste månaderna) Maken har dragit igång ett nytt projekt som jag får visa mer av sen...
Nu mumsar vi vidare på julens favorit....

Må så gott!
Kram Linda

Kommentarer

Här var det riktigt TOMTIGT :)
GOD JUL å
Kanske lite PARTYSUGEN??
missa inte

J
U
L
P
A
R
T
Y
T

Hos mig........
Välkommen att vara med :)
Håkan
Ni verkar att ha "styrt" upp julen bra,förstår jag.;)Ha en fortsatt skön jul vännen. Kramar Ulrika

Populära inlägg