Love is in the air

Så var det då äntligen slut på jobbveckan.
Barnen åkte till mormor och morfar redan igår för en myshelg.
Jag skrotar omkring här hemma och försöker städa lite, maken är på väg hem från Göteborg.
Imorgon drar vi till huvudstaden för en löööööv weekend ;0)
Bara maken och jag, ska bli så mysigt, äta god mat, shoppa och strosa omkring bara.
Till och med i akvariet verkar de känna av love-vibbarna. Äppelsnäckorna hånglar friskt.
Så här mysigt har dom det i akvariet.... ;0)


Hoppas ni får en mysig helg!
Kram Linda

Kommentarer

Viola sa…
Låter helt underbart..ha det så mysigt nu i storstan...kramen
STENLYCKA sa…
Låter helt underbart med löööv. Ha det så underbart. Njut av helgen!
Jag hade tänkt krypa nära gubben så jag inte fryser men tyvärr så har vi fått igång värmen, fel på något kretskort men jag får väl krypa närma honom ändå. Löööv smittar!!!
Kram på er turturduvor!!
Raina
Hahahha...ser mysigt ut i akvariet,;)som ni kommer att ha det i helgen.;)Mycket mys.;)Kramar Ulrika
Lovisa sa…
Oj, för en kort stund såg det ut att bli en trekant ;o) Men vad mysigt dom verkade ha det...hoppas ni får lika mysigt ni också!

Må så gott!
Kram Lovisa
Vad mysigt en tur till stora staden på tu man hand .Vad underbart.Behöver man göra ofta för att orka med vardagen.Ha det Bäst njut och mys.kram Rita ♥
Marina sa…
Låter ju härligt! Det är banne mig inte lätt att få till tid på tu man hand med kärleken sin annars.

Kram!
Jenny sa…
Hej Linda!
Vad myysigt med en weekend på tu man hand:)

Kul att du är med o tävlar hos mig!

Kraam Jenny
Anonym sa…
Först idag jag läser din blogg, vad mysigt dom verkar ha där i plurret. Hoppas att ni har haft en härlig helg & tagit vara på varandra !!
Hoppas er helg har varit precis så underbar som ni förväntat er! Bara att vara tillsammans ensamma utan barn är underbart;-)

Önskar dig en fin start på veckan!
Kram,
Regina

Populära inlägg