Favoriter med vingar

Tycker att änglar är så vackert, oavsett material =0)
Den här är ganska hård och tung men vacker!
Hon är dryga 20 cm över vingarna!


Om mindre än 2 veckor är det dax för höstmarknad så nu är det fullt ös i betongverkstan!
Den 25 september vid Kärrbo prästgård, ni är alla hjärtligt välkomna!


Vackra gäster, med vingar även dom, har vi gott om just nu i trädgården. Det är syrenbuddlejan som drar dom hit.


Är ingen kännare av just fjärilar, kan inte så många namn, men jag har dem gärna i trädgården!


Underbara färger och former, skapelsen är väl fantastisk!


Har tagit många sticklingar av Buddlejan i sommar/ höst. Både till mig själv, stugan och vänner. Funkar fint att sätta en avklippt gren i kruka. I helgen provade jag att helt sonika stampa ner några grenar i rabatten på baksidan... vi får väl se hur det går....

Nä nu har jag pausat länge nog!
Jag städar kökslådorna och "plastskåpet"(kökets skamfläck)
Hur ser det ut i ditt "plastskåp"?

Kram Linda

Kommentarer

Populära inlägg