Vilken dag!

Ja vilken dag! Idag har jag blivit firad som aldrig förr. Man skulle kunna tro att jag fyller jämna år och det gör jag ju INTE, det är lääänge kvar tills dess ;0)
Blev uppvaktad på sängen i husvagnen imorse. Barnen med kompisar hade gjort sitt bästa för att hitta på presenter. Så i skogen hade de plockat blåbär till min morgonfil, vackra kottar som jag kan dekorera med och ha i mina kransar och sen en vacker bukett med rallarros. Underbart!
Här ser ni en bild från förtältet =0)


I morse sjöng lägerdeltagarna för mig i matsalen, det var en ordentlig kör det!
Lägret fortsätter, idag har jag och Maria bakat ca 800 småkakor med de barn som valt bakning och det är en grupp kvar imorgon och sen ska vi baka kanelbullar de resterande dagarna.
Kommer nog att ta paus från bakandet ett tag sen =0)
Har blivit uppvaktad med god choklad och presenter under hela dagen och när Marias man kom från stan hade han både tårta och vacker present med sig!
En superhärlig dag!!
Kram till er alla!!
Linda

Kommentarer

STENLYCKA sa…
GRATTIS! STORKRAM på din födelsedag!
Önskar dig en underbar dag, som jag förstår bara har börjat.
Det bästa till dig!
Kram igen från Raina
Grattis på din födelsedag i efterskott! Vilken mysig födelsedagsmorgon och dag du fick.

Men jösses, sa du 780 st lägerdeltagare. Då gäller det att se till att man får rätt ungar med sig hem sen;-)

Ha det skönt i solen och värmen!
Kram,
Regina
Grattis på din födelsedag i efterskott.Vilket härligt uppvaknande.Va 780 deltagare .Ja det var många det!!!!Önskar dej en skön och härlig fredag.Kramar Rita ♥

Populära inlägg