Förtränger snöandet!

Allvarligt!!! Nu snöar det igen! Finns det ingen ände på snöandet??
Bläddrar envist i trädgårdstidningar, läser om frösådder och växthusdrömmar. Det räcker med snö nu! Det här kommer ju aldrig att smälta undan känns det som!
Hittade till min stora glädje vita pärlhyacinter på Plantagen igår... jag tröstar mig med dem så länge och så tulpaner förstås!
Brukar vara trixigt att få tag i vita pärlisar

Beställde två nya kuddfodral av svärmor i söndags och igår kom svärfar hit för att vara barnvakt medan jag roade mig ( åt fantastiskt god Libanesisk mat) och hade de färdiga kuddfodralen med sig. Det kallar jag snabb leverans!
Vita linnekuddar med broderi på

Sirligt och vackert.
I mån av tid så tar hon beställningar så hör av er om någon är intresserad så kan jag förmedla kontakten.


Nu väntar en hög med läxförhör på mig... har blundat för dem länge men de försvinner inte,
så nu är det dax att göra något åt saken.
Kram på er!
Linda

Kommentarer

ÅÅÅÅHHH vad fint med vita pärlisar.vad fint du har gjort.Vilka fina kuddfodral.Ha det bra med alla läxorna.Senare får du ha en fin kväll Varmkram Rita ♥
Såååå fina kuddfodral,vilken go svärmor du har da. :)Vad fint det var med pärlhyacinterna.Ha en skön kväll. Kramar Ulrika
Marina sa…
Jag är sådär halvförtjust i pärlhyacinter bara men de vita är helt ok. Ännu har inga vårlökar hittat hem till mig men snart kanske jag hittar några i rätt stadie. De jag hittat har varit överblommade eller för lite uppkomna. Kram!
Birgitta sa…
Här var det ett riktigt snöoväder i morse och strömavbrott och då blir det ingen värme på elementen och inget varmt gott the till frukosten. Men efter lunch var allt som vanligt igen och snön var bortröjd.
Snygga kuddfodral du fått.
Kramis Birgitta
Hej!
Å nu var det ett tag sen jag var här. Har missat en hel del ser jag!!!! Vackra bilder du bjuder på!
Kram Agnetha
Hälsa din svärmor att hon är såå duktig, kuddarna var så fina. Ha en fotsatt trevlig helg kram/Ingela.

Populära inlägg