Vinst och AWARD =0)

Nu har jag äntligen skrivit färdigt alla omdömen! Skönt när det är gjort!
Har vunnit en vacker ljuskrona hos Syster Yster, Tackar!!
Tänk vilken tur jag har, först ett par handskar hon Annika å sen det här...

Har även fått en award, också från syster yster. Med denna så följer uppgiften att skriva 7 saker om mig själv och sedan vidarebefordra till 7 andra bloggare.

Så här kommer lite då lite info om mig...

  1. Är född i norrland (Ö-vik)
  2. Gillar verkligen inte långa kalla vintrar
  3. En härlig vecka i norrland runt påsk däremot är en favorit
  4. Äter helst inte fisk
  5. Läser gärna sliskiga romaner
  6. Är ohyggligt svag för lakrits i alla former
  7. Drömmer om den perfekta trädgården..... någon gång...

Det är alltid svårt att välja ut någon.... så jag gör så här, att alla som tittar in här och vill anta detta får hämta awarden här hos mig. Tala gärna om det så jag kan läsa mer om er också ;0)
Må så gott alla!!
Kram

Kommentarer

Grattis till den fina kronan :-) Och grattis till awarden..

Njut av fredagen..

Kram
Mia
Grattis till urfina vinst.Kul att få veta lite mer om dig. ;)Ha en skön fredag. Kramar Ulrika
pastorsfrun sa…
Hej svägerskas syster =)
Du gör så fantastiskt fina saker!!! Kan inte du lotta ut någon av dina betonggrejer??? Jag brukar flirta med Lovisa att jag gärna önskar mig något som du gjort i present någon gång =) Jättekul att ni håller på och gör så många fina grejer!!!
KRAM Mia
Ja du Mia, kanske en utlottning av någon betongpryl kommer framöver ;0) Det är ju bara att de är så himla tunga att frakta!
Linda
Viola sa…
Grattis till den ljuva skapelsen, här är det full rulle för jämnan tycker jag, hoppas ni är krya i dessa svintider, kramen

Populära inlägg