Kommer ni ihåg?

Minns ni bordet jag fyndade för ett par veckor sen? Nu är det målat och klart och står i köket, precis när man kommer in från hallen.

Här skymtar även den lilla pallen som jag målat sen tidigare, den som jag tänkte skulle få lite text på sig någon gång....



Tänkte ha lite fina saker ovanpå bordet och så letar jag efter någon fin korg eller låda att ha
"dagens post"- högen i på den undre hyllan. Är så trött på att en massa reklam å annat skräp ligger på köksbordet eller på bänken där jag ska laga mat.



Laddar nu för en promenad i regnrusket *hua* , vi firade kollegor idag på jobbet, så det var tårta redan klockan 8.00 Så kan vi inte ha det om vi ska nå viktmålet till midsommar,

märker ni hur jag försöker peppa mig själv till att komma iväg =0)

Men tårtan var god och jag njöt av varje tugga =0)

Hoppas ni har det bra trots regnvädret!

Kram L

Kommentarer

Jättefint blev bordet.
kram Kristina
Signe 1 sa…
Kanonfint bord, me like!:-) Kram Sofia
Vad fint bordet blev.Åhhhh vad fint du har gjort kanon fint.Ha en skön kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~~.
Patricia sa…
Det blev ju jättefint bordet! Jag letar ett sånt lite mindre bord att stäla framför mitt köksfönster, jag har lite dåligt med avlastningsytor där, men hoppas hitta ett bord snart.. =)

Hoppas du kom ut på promenad... =)
Kram Patricia
Katarina sa…
Det där med en "dagens post"-hylla var ett bra tips. Vårt köksbord dräller av massa post jämt. Man kanske skulle investera i ett liknande litet bord... Ha en skön helg!
Kram Katarina

Populära inlägg